Waar kunnen we u mee helpen?

Graag direct en persoonlijk contact?

Begrijpen wij!

T. 033-4224888 (Ook 24/7 bij pech of schade)
info@mkblease.nl

Bekijk onze veelgestelde vragen

Voordelig zakelijk leasen met MKB lease voor uw bedrijf

Aflevering auto

Waar wordt de auto afgeleverd?

In basis wordt een nieuwe leaseauto afgeleverd bij de dealer. Zo kan er een goede aflevering, inclusief uitleg van de auto, plaatsvinden. U kunt echter ook kiezen voor een aflevering thuis of op locatie. Geef dit gerust aan bij het maken van de afleverafspraak.

Hoe weet ik wanneer de auto afgeleverd wordt?

U wordt voor de aflevering van de auto gebeld door de leverende dealer om een definitieve afleverafspraak te maken. Deze wordt vervolgens ook nog per mail aan u bevestigd.

Autodocumenten

Ik ben mijn mobiliteitspas kwijt, wat moet ik doen?

Neem dan direct contact met ons op via 033-4224888. Ook heeft u de mogelijkheid om de via de MultiTankcard Next app de pas zelf te blokkeren.

Ik ben mijn kentekencard kwijt, wat moet ik doen?

Neem dan direct contact met ons op via 033-4224888. Zo kunnen we de benodigde actie ondernemen.

Autopech

Ik heb autopech, wat doe ik?

Allereerst is het belangrijk om te weten of 24/7 pechhulp  in het leasecontract inbegrepen zit. Dat ziet u eenvoudig in de MKB Lease app. Klik in het hoofdmenu op contract en kijk of ‘onderhoud’ is inbegrepen als component in het contract. Is dat het geval? Bel ons bij autopech direct, zowel in binnen- als buitenland, via 033 – 42 24 888 (bij bellen vanuit het buitenland plaatst u 0031 voor het telefoonnummer). Toets een 1. Is uw auto niet meer rijdbaar? Dan verzorgen wij transport voor u, uw passagiers en de auto.

Bekeuringen

Moet ik de bekeuring zelf betalen of wordt deze ingehouden door de werkgever?

Is er een bekeuring vanuit het CJIB naar u verstuurd? Dan dient u deze zelf te voldoen. Heeft u van ons een e-mail met factuur gehad voor de bekeuring? Dan wordt deze verrekend via de werkgever. Dit staat ook duidelijk vermeld in de betreffende communicatie.

Ik heb een buitenlandse bekeuring waarin om mijn NAW gegevens gevraagd, waar stuur ik die heen?

Deze levert u aan bij het land waar de bekeuring vandaan komt. In sommige gevallen staat een e-mailadres op de bekeuring, maar in de meeste gevallen is het verzoek de gegevens per post toe te sturen. Volg in ieder geval altijd de instructies zoals op het toegestuurde document getoond worden.

Ik heb een bekeuring uit Belgie ontvangen. Wat moet ik doen?

Als wij voor een auto een bekeuring uit België ontvangen, dan weerleggen wij de bekeuring naar de werkgever. Vanuit de Belgische instantie Justonweb ontvangt u een nieuwe exemplaar van de bekeuring. Vervolgens kunt u deze weerleggen naar de bestuurder zoals die bij u bekend is. Op de boete staat hoe dit in zijn werk gaat. De bestuurder ontvangt vervolgens de boete en betaalt deze zelf (en is daar dus ook verantwoordelijk voor). MKB Lease verzorgt dus geen enkele betaling.

Ik heb een bekeuring ‘dubbel’ betaald, wat nu?

Neem dan zelf even contact op met de gemeente, CJIB of buitenlandse organisatie die de bekeuring heeft gestuurd. U heeft namelijk zelf alle gegevens bij de hand aangaande de bekeuring, de betaling etc. Zodra MKB Lease het geld retour heeft ontvangen, dan ontvangt u via uw werkgever een creditfactuur.

Hoe kan ik bezwaar maken tegen mijn bekeuring?

U heeft via de MKB Lease app de mogelijkheid om bezwaar te hebben (via het externe bedrijf Appjection). Ga naar de betreffende bekeuring in de app en klik op ‘bezwaar maken via Appjection’. Volg daarna de stappen op de website van Appjection. Komt er niet uit of heeft u er vragen over? Neem dan even contact met ons op via bekeuringen@mkblease.nl. Ook als u een machtiging tot bezwaar maken nodig heeft.

Voor een bekeuring van de gemeente, of uit het buitenland kunt u rechtstreeks bezwaar maken zonder machtiging. Volg hiervoor de instructies bij de bekeuring.

Berijdersapp

Wat kan ik allemaal doen met de MKB Lease App?

U vindt hier alles rondom uw leaseauto. Van informatie over uw leaseauto, tot aan informatie over uw leasecontract. Maar bijvoorbeeld ook het digitale berijdersboekje. Via laatstgenoemde onderdeel meldt u bijvoorbeeld direct online schade of vraagt u een hardcopy groene kaart aan. De digitale groene kaart vindt u standaard in de app (wanneer verzekering in uw leasecontract is inbegrepen). Verder ziet u in de app een overzicht van uw tankingen en bekeuringen, kunt u uw brandstofverbruiksscore inzien en ziet u informatie over uitgevoerd onderhoud aan de leaseauto. Kortom: alles wat u nodig heeft en moet weten over uw leaseauto, vindt u in de app.

Wanneer kan ik van de MKB Lease app gebruik maken?

U kunt gebruik maken van de MKB Lease app als u berijder bent van een leaseauto van MKB Lease. Ofwel, het leasecontract moet actief zijn. Tegenwoordig kunt u ook al eerder gebruik maken van de app: vanaf het moment dat uw leasecontract is bevestigd en de auto definitief is besteld, is de status al te volgen. U wordt hierover ook per e-mail geinformeerd.

Kan ik de MKB Lease app op elk mobiel apparaat gebruiken?

Ja, de MKB lease app is er zowel voor Apple apparaten als voor Android toestellen. Zoek in respectievelijk de App store en Play Store op MKB Lease en u vindt de app eenvoudig.

Hoe registreer ik voor de MKB Lease app?

Registeren doet u eenmalig middels het e-mailadres van u als berijder, zoals die bij MKB Lease bekend is. Vervolgens kiest u eenmalig een toegangscode die u altijd snel toegang geeft tot de MKB Lease app. U kunt gebruik maken van de MKB Lease app als u een actief leasecontract bij MKB Lease heeft, maar ook al wanneer u verwacht een leaseauto van MKB Lease te gaan rijden (vanaf het moment dat de auto definitief is besteld). Via de mail wordt u hiervan ook persoonlijk op de hoogte gesteld.

Betalingen

Hoe werkt de machtiging tot automatische incasso?

Hiervoor gebruiken we Twikey. Via Twikey kunt u online de incassomachtiging afgeven. Bij aangaan van de leaseovereenkomst ontvangt u van ons een persoonlijke link om de machtiging digitaal af te geven.

Hoe gaat de betaling van bijvoorbeeld leasetermijnen?

Alle betalingen verlopen via een automatisch incasso. De machtiging tot automatische incasso verstrekt u (digitaal) aan ons bij het aangaan van de leaseovereenkomst. De leasetermijnbedragen betaalt u per maand vooruit. De eerste incasso betreft vaak een bedrag groter dan 1 maandtermijn. Dat komt doordat, na aflevering van de auto, gelijk de periode tot het eind van de lopende maand gefactureerd wordt. Daarna wordt direct de nieuwe maand vooruit gefactureerd. Deze bedragen worden meestal tegelijk geïncasseerd op de eerste werkdag van de nieuwe maand.

Brandstof / mobiliteitspas

Wat kan er met de mobiliteitspas worden afgerekend?

Uiteraard alle brandstoffen incl. vloeistoffen. Echter er zijn ook mogelijkheden om diensten als parkeren, wassen, OV etc. toe te voegen aan de mobiliteitspas. Richt u hiervoor tot de wagenparkbeheerder van uw organisatie. Deze bepaalt welke activiteiten gebruikt mogen worden met de mobiliteitspas. En de geactiveerde diensten zijn ook terug te lezen op de brief die u bij de mobiliteitspas heeft ontvangen.

Wanneer ontvang ik mijn brandstof / laadpas?

Deze ontvangt u kort voor of kort na de aflevering van de leaseauto van ons (indien brandstof in uw leasecontract is inbegrepen). Is het na aflevering van de auto, dan is dit hooguit enkele dagen later. We streven er altijd naar de brandstofpas voor of zo spoedig mogelijk na het aflevermoment bij u te bezorgen.

Waar kan ik tanken met de mobiliteitspas?

U kunt bij nagenoeg alle tankstations in Nederland tanken. Een overzicht van tankstations vindt u altijd in de MultiTankcard Next app. Heeft u een buitenlandse mobiliteitspas? Dan heeft u ook de mogelijkheid om bij tankstations in het buitenland te tanken. U herkent een internationale pas aan het DKV logo op de achterzijde. Gebruik die zijde ook om in het buitenland te betalen.

Mijn mobiliteitspas is geblokkeerd, hoe kan dat?

Dit kan meerdere oorzaken hebben. Zo kan er 3 keer een verkeerde pincode ingevoerd zijn. De pas wordt automatisch geblokkeerd voor 24 uur. Na 24 uur wordt de blokkade automatisch opgegeven. Gebruik de pas dan ook 24 uur niet. Moet u in de tussentijd tanken? Doe dit met een eigen betaalwijze en declareer de transactie via de MultiTankcard Next app.

Het kan ook zo zijn dat er een nieuwe brandstofpas voor u is aangevraagd, die u nog niet heeft ontvangen (de oude pas is dan alvast geblokkeerd). Neem in het eerste geval contact met ons ons. In het laatste geval, vraag er naar bij uw wagenparkbeheerder.

Kan ik wassen en parkeren met de mobiliteitspas?

Dit kan alleen als de werkgever hiervoor toestemming heeft gegeven en dit op uw pas geactiveerd is. Vraag dit daarom even na bij de wagenparkbeheerder van uw organisatie. Is het inbegrepen, dan is het als het goed is ook vermeld op de brief die u heeft ontvangen bij de pas.

Voor individuele passen wordt geen uitzondering gemaakt. We verzorgen dit alleen op werkgeversniveau.

Kan ik e10 brandstof tanken?

Ja, met elke benzine en benzine hybride aangedreven auto kunt u gewoon veilig e10 brandstof tanken. De ‘originele’ e5 benzine is uiteraard ook geen enkel probleem

Ik heb een nieuwe brandstofpas ontvangen maar niet aangevraagd. Hoe kan dat?

Stel, de pas heeft een geldigheidsdatum van 08-2025. Dan is de pas geldig t/m augustus 2025. Als het contract langer loopt dan die maand, dan vragen we automatisch een nieuwe pas voor u aan. Ook als er twijfel is over wanneer de nieuwe auto wordt geleverd.

Ik heb een internationale mobiliteitspas, maar kan niet in het buitenland tanken. Hoe kan dat?

Check allereerst of u de goede pas heeft. Een internationale brandstofpas herkent u aan het DKV logo (en de bijbehorende strip) op de achterzijde. Betaalt u een transactie met uw pas in het buitenland, gebruik dan altijd de DKV zijde. Anders werkt het niet. Geeft dat alsnog problemen? Neem dan contact met uw accountmanager op.

Ik heb de verkeerde pincode van mijn mobiliteitspas (brandstof) ingevoerd. Wat nu?

Dan is de pas na 24 uur weer te gebruiken. Moet u voor die tijd echt tanken? Betaal dan zelf de brandstof en declareer dit eenvoudig via de MultiTankcard Next app.

Ik heb de verkeerde brandstof getankt, wat nu?

Ga niet meer rijden met de auto. Laat het contact van de auto uit staan en start de auto ook niet meer. Bel ons direct via 033-4224888.

Hoe wordt de goedkeuring van een declaratie geregeld?

Heeft u een declaratie gedaan in de MultiTankcard Next App? De goedkeuring daarvan gebeurt door de wagenparkbeheerder van uw organisatie. Hij / zij heeft een inlog van de zogenaamde Mobility Manager om dit te beheren en dus goed te keuren.

Hoe koppel ik mijn nieuwe brandstofpas aan de MultiTankcard Next app?

Ontvangt u een nieuwe brandstofpas van ons, dan is het handig om (naast de MKB Lease app) ook de MultiTankcard Next App te downloaden. Hier regelt u alle praktische zaken rondom brandstof (en laden). Hieronder vindt u stapsgewijs het registratieproces.

  • Download de MultiTankcard Next app
  • Kies de optie Registreren onderaan het inlogscherm en vul uw e-mailadres in
  • U ontvangt op dit e-mailadres een link om de registratie te voltooien. Mail niet ontvangen? Kijk in de spam e-mailbox
  • Klik op de link in deze e-mail om uw nieuwe, eigen wachtwoord aan te maken
  • Ga nu terug naar de MultiTankcard Next-app en login met uw e-mailadres en wachtwoord
  • Koppel uw tankpas aan de app door het pasnummer (zonder streepjes en spaties) en pincode van uw pas in te vullen. Alle historische gegevens van de pas staan ook in de nieuwe app
  • Let op: er kan maar één tankpas per app geregistreerd worden

Verder goed om te weten:

  • Heeft u naast een brandstofpas ook een separate laadsleutel of 100% laadpas, dan kan deze in de app gekoppeld worden viahet EV-nummer zoals vermeld op de sleutel/pas
  • Heeft u een combi pas (tanken + laden), dan is het koppelen van EV al automatisch geactiveerd
  • Heeft u alleen een laadpas of laadsleutel, dan is koppelen aan de Next app niet mogelijk. U heeft namelijk een pincode nodig voor koppeling aan de Next app. Vraag bij uw wagenparkbeheerder of leasemaatschappij een (extra) brandstofpas of een combipas

Inleveren leaseauto

Kan de leaseauto overgenomen worden?

In sommige gevallen is dit mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op via 033-4224888.

Ik heb meer kilometers gereden met de leaseauto, hoe gaan jullie daarmee om?

Heeft u meer kilometers gereden met uw leaseauto dan gecontracteerd? Tot een afwijking van 15% herrekenen wij het leasetarief niet en rekenen we enkel af per meerkilometer (in leasecontract vastgestelde meerkilometerprijs geldt hierbij). Is de afwijking groter dan 15%? Dan wordt het leasetarief ook herrekend.

Ik ga binnenkort mijn leaseauto inleveren, waar moet ik aan denken?

De auto dient voor de einddatum van het leasecontract geretourneerd te zijn aan MKB Lease. Daarbij vindt er ook een eindinspectie van de auto plaats door een onafhankelijk expertisebureau (Experda). Gedetailleerde informatie rondom inlevering leaseauto, en de eindinspectie, vindt u hier. Hier maakt u ook direct de inleverafspraak.

Tot slot is het van belang dat u de auto van binnen en buiten schoon inlevert. Daarnaast dienen de volgende zaken aanwezig te zijn: kentekenkaart, sleutel en reservesleutel, instructieboekje, onderhoudsboekje, winter- en zomerbanden en eventuele mee geleaste accessoires.

Laden en laadoplossing

Wanneer ontvang ik mijn laadpas?

Deze versturen wij aan u zodra de leverende autodealer de auto met het nieuwe kenteken bij ons heeft aangemeld. Tussen het moment van aanvragen en het thuis ontvangen van de pas, zit ongeveer 5 werkdagen.

Verzorgt MKB Lease ook een laadoplossing voor thuis of bij het bedrijf?

Ja, wij bieden u ook volledige ondersteuning met een laadvoorziening. Of het nu gaat om een laadpaal aan huis of op het zakelijke adres. Hiervoor werken we nauw samen met een gerenommeerde- en gecertificeerde laadpaal leverancier.

Mijn laadpas werkt niet bij een laadpaal. Wat nu?

Check allereerst of u met de juiste pas wilt gaan laden. Check ook of de kabel nog goed is, probeer het desnoods met een andere kabel. Het kan ook nog zo zijn dat de laadpaal niet is geregistreerd als openbare laadpaal, dan werkt de pas ook niet (u kunt dit checken op www.oplaadpalen.nl).

Deze stappen doorlopen? Neem dan contact op met het storingsnummer dat bij de meeste laadpalen vermeld staat. Biedt dat ook geen uitkomst? Neem dan contact met ons op om te checken of de laadpas wel geactiveerd is.

Kan ik ook snelladen langs de snelweg?

Ja, ook dat is mogelijk met uw laadpas (of laaddruppel). Houd er wel rekening mee dat snelladen bij bijvoorbeeld Fastned, altijd duurder is dan laden op andere locaties.

Kan ik ook brandstof tanken met mijn laadpas?

Ja, u kunt ook brandstof en andere vloerstoffen afrekenen. Zoals bijv. ruitenvloeistof. Let op, dit geldt NIET als u alleen een laaddruppel heeft.

Kan een laadoplossing ook mee geleaset worden?

Ja, de investering voor een laadoplossing kan ook meegenomen worden in het leasecontract als dat wenselijk is. De keuze is hierbij aan u. Vertel uw wensen bij het aanvragen van een offerte voor de elektrische of plug-in hybride auto.

Is mijn laadoplossing ook verzekerd als ik dit via MKB Lease regel?

Nee, de laadoplossing valt buiten de all-risk autoverzekering die we aanbieden bij de auto. De laadoplossing dient u dus zelf te verzekeren indien gewenst, middels bijvoorbeeld een juiste opstalverzekering.

Is het mogelijk om een laaddruppel te ontvangen?

Standaard bieden we een laadpas aan. Heeft u de uitdrukkelijke wens om een laaddruppel te ontvangen voor aan uw sleutelhanger? Dat kan. Houd hiervoor wel rekening met extra kosten die we hiervoor in rekening brengen. Bespreek dit dus met de wagenparkverantwoordelijke bij uw werkgever.

Hoe werkt het automatisch verrekenen van stroomkosten voor thuisladen?

Onze partner EV Company verzorgt de levering en de installatie van de laadoplossing die bij u past. Heeft u een leaseauto en gaat u thuis laden, dan worden de kosten vaak automatisch verrekend. Via het backoffice abonnement verrekent u uw privé gemaakte stroomkosten voor het opladen van de auto automatisch met uw bedrijf. Alle laadsessies worden geregistreerd en betaald via uw zakelijk geregistreerde laadpas. Vervolgens worden alle privé gemaakte stroomkosten maandelijks automatisch uitgekeerd op uw privérekening. Nadat uw laadpunt is geïnstalleerd zorgen wij er voor dat ook het laadpunt aan uw account wordt gekoppeld en u meteen zorgeloos kunt laden.

Om deze stroomkosten zakelijk toe te kennen, stellen wij uw privé IBAN nummer in als ontvanger van alle laadtransacties en worden de stroomkosten maandelijks gecrediteerd en doorbelast aan uw werkgever.
Alle laadsessies (en gemaakte kosten) worden in het systeem opgeslagen en gedeeld met backoffice. De laadsessies van een maand worden gefactureerd rond de 15e van de volgende maand. De werkgever die de kosten dient te betalen, ontvangt dus de factuur. U als berijder ontvangt een creditnota. Vanaf het moment dat de creditnota door de berijder ontvangen is, kan het tot 6 weken duren tot deze uitbetaald wordt. Kortom, de gemaakte thuislaadkosten in januari, heeft u tussen 15 en 31 maart op de eigen rekening staan.

Montage accessoires

Ik wil een trekhaak onder mijn auto laten monteren, mag dat?

Neem in dit geval telefonisch contact met ons op. Wij adviseren u dan op welke locatie u deze het beste kunt laten monteren en hoe de kosten worden verwerkt. Bel ons via 033 – 42 24 888.

Onderhoud & reparatie

Waar kan ik terecht voor onderhoud en reparatie van de leaseauto?

U kunt hiervoor terecht bij de merkdealer. Ook kunt u hiervoor terecht bij een BOVAG-garage, mits de garage gebruikt maakt van een ROB-systeem. U kunt hiervoor gewoon zelf een afspraak maken bij het betreffende bedrijf. Vermeld daarbij wel duidelijk dat het om een auto van MKB Lease gaat. De garage vraagt bij ons vooraf goedkeuring aan voor het uit te voeren onderhoud. Hier heeft u geen omkijken naar en hoeft u dus niets aan te doen.

Schade / ruitschade

Ik heb schade aan mijn auto, wat moet ik doen?

U dient schade altijd te melden bij ons. Dat kan eenvoudig via onze website, gebruik hiervoor de pagina schade melden met tegenpartij of schade melden zonder tegenpartij (afhankelijk van de situatie). Kijk hiervoor naar de uitgebreide toelichting op de pagina schade onder MijnMKBLease.

Ik heb ruitschade, wat moet ik doen?

Voor de reparatie van ruitschade werken we samen met 123ruit.nl. Een professionele ruithersteller, gewoon bij u om de hoek gevestigd. Maak zelf eenvoudig een afspraak bij hen indien u ruitschade heeft. Dit kan telefonisch via 088-1850506 of online via www.123ruit.nl.

Vakantie

Rijden met een caravan achter mijn auto, wat is verzekerd?

Uw aanhanger of caravan is WA verzekerd. Dit betekent dat de schade die u aan een derde toebrengt is verzekerd. Risico van schade aan de aanhanger of caravan dient u zelf aanvullend te verzekeren.

Mag ik met mijn leaseauto naar het buitenland?

Vraag uw werkgever toestemming om met de leaseauto naar het buitenland te gaan. Is het akkoord? Dan kunt u veilig naar alle landen die vermeld staan op de groene kaart. Buiten Europa of in landen die niet op de groene kaart vermeld staan, is bij een controle of incident een (meertalige) verklaring van de eigenaar nodig (MKB Lease). Hierin staat dat u gemachtigd bent tot gebruik van de leaseauto. Vraag deze bij ons aan. Het opmaken en verzenden neemt ongeveer 5 werkdagen in beslag.

Kan ik in het buitenland brandstof tanken met mijn mobiliteitspas?

Dit kan alleen als u een mobiliteitspas pas heeft waar in het buitenland tanken op geactiveerd is. Uiteraard dient u hiervoor ook toestemming te vragen bij uw werkgever. Check het dus bij uw wagenparkbeheerder / werkgever.

Ik wil een vakantieauto, regelen jullie dat ook?

Heeft u voor een korte periode een grotere auto nodig voor bijvoorbeeld vakantie? MKB Lease regelt dat ook, bel ons via 033-4224888 of mail naar info@mkblease.nl. Vraag er wel eerst toestemming voor bij uw wagenparkbeheerder / werkgever.

Verzekering auto

Hoe ziet het met de groene kaart, hoe ontvang ik die en heb ik die ook echt nodig?

Is verzekering in uw leasecontract inbegrepen, dan ontvangt u de groene kaart als digitale uitvoering. Deze vindt u altijd in de MKB Lease app, waarover u persoonlijk informatie heeft ontvangen. Ontvangt u liever een fysiek exemplaar? Dat kan ook altijd, vraag deze dan hier aan. Goed om te weten is dat het bij de hand hebben van de groene kaart in de auto (als hardcopy uitvoering) geen verplichting is. Enkel in een aantal Europese landen is dit nog verplicht. Let op: de groene kaart in de MKB Lease app is alleen zichtbaar als MKB Lease de auto verzekerd heeft.

Hoe is mijn leaseauto verzekerd?

Is verzekering in uw leasecontract opgenomen? Dan is de auto standaard WA volledig Casco (all-risk) verzekerd, inclusief een ongevallen inzittenden verzekering. Optioneel kan er ook nog voor een Schade Verzekering inzittenden (SVI) gekozen worden. Check bij uw werkgever / wagenparkbeheerder of dit het geval is. Nog makkelijker? Kijk in de MKB Lease app, daar ziet u de in het leasecontract inbegrepen onderdelen weergegeven.

Voorloopauto / tijdelijke auto

Ik heb een voorloopauto nodig, regelen jullie dat ook?

Is de leverdatum van de auto later dan dat u eigenlijk al een leaseauto nodig heeft? Geen probleem. Wij kunnen dan ook een voorloopauto voor u regelen. Vraag er naar bij ons. U kunt de voorloopauto inleveren bij het ophalen van uw nieuwe leaseauto zodat alles vlekkeloos over loopt.

Winterbanden

Wat is bij de dienstverlening rondom winterbanden inbegrepen?

Heeft u winterbanden in uw leasecontract als extra service? Dan bevat dit de aanschaf van de winterbanden en uiteraard de seizoen wissel van de banden 2 keer per jaar. De set banden die niet wordt gebruikt worden opgeslagen in het magazijn van de locatie waar uw banden worden gewisseld.

Waar moet ik naartoe voor de montage van mijn winterbanden?

Heeft u winterbanden in uw leasecontract, dan krijgt u van ons per e-mail informatie over de locatie waar u naartoe moet voor de winterbandenmontage. Uiteraard kunt u er ook contact over met ons opnemen via 033-4224883 of operations@mkblease.nl.

 

 

Wanneer moet ik winterbanden laten monteren en weer laten demonteren?

U ontvangt respectievelijk rond half oktober en half maart van ons de herinnering om de afspraak te maken voor uw seizoensbandenwissel. Dit gebeurt via de e-mail, mits uiteraard winterbanden in uw leasecontract inbegrepen zijn.

Hoe weet ik of winterbanden in mijn leasecontract inbegrepen zijn?

Als berijder ziet u dit zelf eenvoudig in de MKB Lease berijdersapp. In de MKB Lease app gaat u, vanaf het hoofdmenu, naar contract. Staat daar de knop ‘Winterbanden’ vermeld? Dan zijn winterbanden in het leasecontract inbegrepen. U kunt het natuurlijk ook altijd even checken via uw wagenparkbeheerder.

De app gratis downloaden? Ga naar de Apple Store [klik] of Google Play store [klik].

Heeft u een andere vraag?

Neem gerust contact met ons op!

U gebruikt een sterk verouderde internetbrowser.

Werk uw huidige browser bij naar de laatste versie. Update mijn browser nu