Ontvang gratis- en vrijblijvend leaseadvies van MKB Lease
Renault leasing bij MKB Lease
Bij MKB Lease heeft u keuze uit een ruim aanbod van Renaults die beschikbaar zijn voor lease. Bij Renault heeft u de keuze uit 100% elektrische, hybride en benzine modellen. Bij MKB Lease kiest u voor zakelijke leasen van een Renault ook uit alle vormen van lease:
Populaire modellen
Een aantal Renault modellen zijn ware hardlopers bij onze zakelijke rijders. Bekijk het volledige overzicht van de modellen en ontdek welk model het beste bij uw wensen past. De populairste modellen voor Renault lease zijn:
Wilt u meer informatie over het leasen van een Renault? Neemt u dan gerust contact met ons op of maak gebruik van onze lease configurator.
Het Franse karakter van het merk Renault
De eerste Renault werd al voor het einde van de 19e eeuw verkocht. De broers Louis, Marcel en Ferdinand Renault hebben toen het merk ‘Renault Frères’ op. Vooral Louis zorgde voor een groei van Renault, terwijl zijn broer Marcel een zeer getalenteerde autocoureur te zijn. De race van Marcel van Parijs naar Wenen zorgde voor een enorme boost aan bekendheid voor Renault. Na het overlijden van Louis in 1946 ging het Renault de experimentele kant op, want zij experimenteerden hier met veel nieuwe techniek, modellen en designs. Uiteindelijk is Renault al een geruime tijd Europese marktleider en vormt zij samen met vier andere bedrijven, waaronder Dacia en Lada, de Groupe Renault.
De elektrische visie van Renault
Renault zet in op toegankelijke mobiliteit voor iedereen. Renault is namelijk pionier op het gebied van EV’s. Dit merk produceert al meer dan 10 jaar kwalitatief hoogstaande EV’s. Renault heeft als visie om in Europa in 2040 een klimaatneutraal merk te zijn en wereldwijd in 2050. Om het behalen van dit doel te garanderen produceert Renault steeds meer elektrische auto’s in plaats van auto’s die (ook) rijden op fossiele brandstof.
Het logo
Het logo van Renault kenmerkt zich door het diamantvormige design dat sinds 1925 wordt gebruikt. De bijnaam van het merk is dan ook niet voor niets ‘la losange’, de Franse vertaling van ‘de diamant’. Hoewel er na 1992 alleen subtiele veranderingen zijn doorgevoerd, is het logo van Renault in 2021 in een modern jasje gestoken. Het tweedimensionale 3D-logo heeft plaats gemaakt voor een strak design met lijnen. Design director, Gilles Vidal, noemt het een tijdloos design zonder overbodige effecten of kleuren.